Helg va de här!

När jag och mamma åkte förbi hagen där mina kalvkor/kvigor går sa jag till mamma att den där kalvar nog nu, hon stod lite för sej själv med svansen i luften. När jag tittar till dom lite senare så ser jag att hon går med resten av flocken och tänkte att jaja, lura mej då...

Men ytterligare lite senare så ringer pappa och ber mej komma ut till rundbalarna, vad hittar vi där om inte??



Alltså hade hon redan kalvat och kalven är så smart att hon hittar sitt egna lilla vindskydd mellan balarna!! :)

Hade en skolkompis från gymnasiet på besök i eftermiddags, verkligen superkul!! Man uppskattar minsta lilla minut man får med sina vänner :) Energipåfyllning!!!

Igår var vi iväg på en stor maskinvisning av John Deeres nya traktorer. Herregud va folk!!!!! Men trevligt så trevligt. Träffade en del kompisar jag inte sett på ett tag, alltid uppskattat :)





Nu ska jag fortsätta mysa med Tuvan i soffan :)

Ha en underbar helg!!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej, Hanna .Hoppas du får en fin helg.

Vi har haft första nattfrosten, så nu är det höst.

Kram Lasse

2011-10-09 @ 14:04:32
Postat av: Sanna

Haha, åh sökt lite skydd! Riktig liten sötnos! Hoppas allt är bra i höstfärgerna!

Kram!

2011-10-10 @ 19:42:47
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0