Härlig fredag!

Åh va härligt att få se solen igen!! Är det bara jag som tycker att de varit för lite av den på sistone?? Kan kanske bero på att jag tillbringar en hel del tid just nu i gamla lagårn, har lite tvättning kvar och lite småpyssel innan djuren får flytta in igen... Känns som det tagit en EVIGHET att tvätta den här gången :( men blir ju bara lite små stunder här o där. Måste ju hinna sköta djuren också....

Varför blir jag alltid så superstressad på hösten?? Blir galen på att jag ALDRIG hinner med allt som står på mina "att göra listor" blir alltid minst en grej att flytta över till morgondagens lista som också den redan är fullproppad.... Men jag är ändå glad att jag har dom, annars skulle jag aldrig ha knas på nåt och glömma typ hälften! ;) Röriga Hannapanna!

Det bästa med att ha "listor" är när man kan bocka av det som är gjort! Om det så bara är en liten grej som att ringa ett telefonsamtal.

Och vet ni, nu ska jag fortsätta så jag kan stryka nästa grej på listan :)

Härlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0