Uppdatering

Att de kan va så vansinnigt skönt att kurra ner sej under en filt i soffan på kvällen. Underskattat!?!

Har varit en sväng i Skövde nu ikväll med lillebror, eller ja, är kanske fel att säga så med tanke på att jag ser rätt så liten ut jämte honom MEN jag är ju iallafall äldst :) Idag fyller han 21 (!) och jag kan inte låta bli att inse hur gammal jag hunnit bli! När jag fyllde 21 va mitt liv galet mycket cirkus. Jag hade då bott här i 10dagar och allt va fortfarande nytt, nytt, nytt, NYTT! Tänk så mycket som har hänt sen dess??! Sjukt! Egentligen...

Hur som, brorsan har nu fått sin födelsepresent, en kamera. Tänkte de va bäst att ta med honom så han fick välja va han ville ha. Finns ju lite mer än en modell att välja på om man säger så... Inte så dumt att åka in precis innan stängning, vi va i stort sett ensamma på mediamarket, smidigt!

Helgen har varit lugn, nästan iallafall. I torsdags kväll (visst känns de lite udda o gå ut en torsdag?) va jag fyllechaffis åt pojkarna. Arvingarna spelade i Trollhättan och vi for dit. Inte nästgårds direkt men väldigt mysigt och trevligt ställe faktiskt! Behöver jag säga att de blev sent? Känns lite konstigt att somna till ljudet av vacumpumpen ;) Tur mamma o pappa tog lagårn annars hade de blivit sen mjölkning den morgonen :P Men man lever ju bara en gång eller hur?!

Ny vecka och som vanligt en himlans massa jag vill hinna med, får väl va glad om jag hinner hälften. Hade verkligen varit underbart med en halvtidsanställd, minst. Men nån gång kanske!

Tror jag ska följa skrållans exempel :) ta hand om er!



Kram Hanna

Kommentarer
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Söt kisse! Skrållan hette min katt när jag var liten ju :)

2012-01-09 @ 22:11:34
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Lasse

Hej Hanna. Håller helt med dig, en skön filt är inte helt fel.Det ser ut som du hinner med, en hel del , om dagarna.

Hoppas du får snö ,så du kan träna.

Jag behöver ingen, men det vore fint om du fick lite.

Kramar Lasse

2012-01-10 @ 16:56:17
Postat av: Maria



Behöver du/ni hjälp så e det bara att höra av dej. :)

2012-01-10 @ 17:19:32
Postat av: Jessica

Är det så att du skulle vilja ha hjälp så skulle jag vara väldigt intresserad, du får gärna höra av dej i såfall! =)

2012-01-16 @ 19:41:40
URL: http://jessicanylen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0