Måndag...

...och en ny vecka har sparkats igång!!

Är inne på min 8e dag med rejält halsont och utan röst, fast nånstans tror jag nog ändå att de kanske känns lite bättre idag... Eller så är det bara jag som vill skjuta upp det där samtalet till sjukvårdsupplysningen. :-P

Veckan lär bli härligt fullspäckad som de ser ut som, precis som det ska va! :-)

Måste försöka ägna dagen åt min kära bokföring, ska in till min redovisningskonsulent imorgon och då är det ju bra om alla papper är i sin ordning! Hoppas även på att jag ska hinna göra klart en hel del av budgeten som inte riktigt är klar än... (skäms mej!)

Men först ut en sväng och se till att allt är som de ska :-)


Kommentarer
Postat av: Lasse

Snälla Hanna. Du måste ta dig tid att ringa sjukvården.Måste vara rädd om dig själv,

så att du inte blir sämre.

Kram Lasse

2012-03-05 @ 19:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0